بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

تاثیر رنگ در طراحی سایت
تاثیر رنگ در طراحی سایت
آبان ۱۵, ۱۳۹۷
رمزورازهای یک وب سایت موفق ودرآمدزا
رمز و رازهای یک وب سایت موفق و درآمد زا
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷
نمایش همه

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی متنوع هستند و در افزایش بازدهی شرکت ها و فروش بیشتر محصولات و خدمات موثر واقع می شوند. یک شرکت یا فروشگاه اینترنتی که قصد دارد محصولات خود را به کاربران معرفی کند تا  مشتریان بیشتری را جذب کند، باید از روش های تبلیغات اینترنتی استفاده کند. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش های تبلیغات اینترنتی و تبلیغات بنری

یکی از روش های تبلیغات اینترنتی تبلیغات بنری است که در آن وب سایت پیام خود را در قالب یک بنر در معرض دید کاربران قرار می دهد. بنرها توسط گرافیست ها طراحی می شوند. رنگ، تصویر و متن از جمله مهمترین المان های طراحی بنر است. هر چه بنر حرفه ای تر طراحی شده باشد، تاثیر آن بر مخاطب بیشتر است.

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی و تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی هم یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی است. اگر تبلیغات ویدئویی نسبت به طراحی بنر مشکل تر است. در عین حال برای ساخت ویدئوی تبلیغاتی به هزینه زیادی نیاز است. با این وجود تاثیر ویدئو بر مخاطب به مراتب بیشتر از بنر است. ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی همیشه ماندگار هستند و با زدن لوگو عنوان شرکت بر روی ویدئو کپی کردن آن غیر ممکن می شود. اگر ویدئوها کپی شوند، به دلیل به همراه داشتن برند و لوگو تبلیغات هم صورت می گیرد و مشتریان افزایش می یابند.

روش های تبلیغات اینترنتی با لینک باکس

یکی یگر از راحت ترین و بهترین روش های تبلیغات اینترنتی استفاده از لینک باکس است که در آن کادری درون سایت قرار می گیرد. درون این کادر هم چندین آدرس وب سایت دیگر گذاشته می شود. لینک باکس در واقع نوعی معرفی و ارجاع به سایت های دیگر است که مدیران وب سایت اصلی بابت این کار پول دریافت می کند.

در حال حاضر اغلب وب سایت های پزشکی برای جذب مخاطب و بازدیدکننده از لینک باکس استفاده می کنند و لینک وب سایت خود را در وب سایت های سرگرمی و پربازدید قرار می دهند.

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی

روش های تبلیغات اینترنتی و تبلیغات متنی

در این روش با تولید محتوا می توان توجه موتوهای جستجو را به سمت وب سایت جلب کرد. با این کار ترافیک بیشتر روانه سایت می شود. از سوی دیگر تولید محتوای باکیفیت و کاربرپسند باعث جلب نظر بازدیدکننده ها می شود. در واقع با تبلیغات متنی می توان به طور مستقیم در جهت افزایش مشتریان و بازدیدکننده ها قدم برداشت.

تبلیغات متنی تنها مختص وب سایت نیست و در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و … هم می توان از این روش استفاده کرد.

روش های تبلیغات اینترنتی و ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی ایمیل مارکتینگ است که نسبت به سایر روش های تولید محتوا به هزینه کمتری نیاز دارد. در این روش می توان مطالب و محتواهای جدید سایت یا شبکه های اجتماعی را از طریق ایمیل به اطلاع کاربران رساند. کاربران با یک کلیک محصولات جدید در سایت یا در کمپین را مشاهده می کنند و بعد برای خرید تصمیم می گیرند. ایمیل مارکتینگ برای وب سایت هایی مناسب است که کاربران آنها فرصتی برای بازدید از سایت را ندارند و تنها محصولات خاصی برای آنها اهمیت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =