رمزورازهای-یک-وب-سایت-موفق-ودرآمدزا

کسب و کارهای اینترنتی
کسب و کارهای اینترنتی و آنچه درموردش باید بدانید
آگوست 11, 2018
نمایش همه

رمزورازهای-یک-وب-سایت-موفق-ودرآمدزا

وب سایت موفق

7 نکته طلایی برای داشتن یک وب سایت موفق و پردرآمد وجود دارد که باید به آنها توجه کنید :

  • شناخت خودتان

بهتر است حیطه فعالیت شما برای وب سایت موفق موضوع وب سایت تان با شخصیت شما هماهنگ باشد یا حداقل در تضاد نباشد به یاد داشته باشید از عوامل اصلی موفقیت توجه به همین نکته است .

وقتی نقاط ضعف و قوت ,تمایلات وگرایش های خود را بشناسید و بر اساس آن کسب و کارتان را ایجاد نمایید به خوبی از پس چالش ها ومشکلات آن برمی آیید ومسیر موفقیت تان را طی میکنید.

آیا_اکنون_زمان_مناسبی_برای_اجرای_ایده_شماست_

 

به نیاز بازار توجه کنید و ببینید اکنون زمان مناسبی برای اجرای ایده شماست ؟

یک ایده هر چقدر هم که خوب باشد اگر جامعه به آن احساس نیاز نکند اجرای موفقی نخواهد داشت آستین ها را بالا بزنید بررسی کنید اگر زمان مناسبی برای اجرای ایده شماست وب سایت تان را راه اندازی کنید.

  • به ارزش اطلاعات مخاطبان توجه کنید

90 درصد خریدهای اینترنتی دربازدید اول صورت نمیگیرد اگر برای مشتری فوق العاده جذاب باشید صفحه شما را به بوکمارک خود اضافه خواهد کرد که این اتفاق متداولی نیست پس اطلاعات مشتریان را باید همان ابتدا دریافت کنید یک پل ارتباطی مانند ایمیل با آنها داشته باشید و با پیشنهادهای بعدی سعی کنید آنها را هدفمندتر جذب کنید.

سایت_خود_را_سئوسازی_کنید

محتوای وب سایت شما بسیار مهم است و باید برای مخاطب آماده شود و مفید باشد .

دقت کنید محتوایی که صرفا برای بدست آوردن فاکتورهای موتورهای جستجو آماده میشود در جذب مشتری نقشی نخواهد داشت.

میتوانید محتوای وب سایت را تا حدی جامع و تخصصی تولید کنید که دیگران به وب سایت شما لینک بدهند یا محتوای آنرا به اشتراک بگذارند .

  • درتولید محتوا به مفید بودن آن توجه کنید .

محتوای وب سایت شما هر چه تخصصی تر باشد مهارت شما را به مشتری نشان میدهد و انگیزه او را برای خرید بیشتر میکند.

با بازاریابی محتوا میتوان یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و در کنار خود حفظ کرد.

فیس_بوک،_پینترست،_توییتر_و_تامبلر

 

  • تبلیغات خلاقانه برای یک وب سایت موفق که باید داشته باشید

خلاقیت همیشه شما را متمایز میکند و این یعنی در ذهن مخاطب میمانید چیزی که بزرگترین سرمایه شماست.

برای محصول و خدماتتان وقت صرف کنید مثلا برای فروش یک محصول گزینه های توضیحات , نقد و بررسی ,جزئیات محصول,نظرات و… را در وب سایت قراردهید.

وقتی به مشتری اطلاعات کامل بدهید به شما اعتماد کرده و ترغیب به خرید میشود.

به کاربردن کلمات و عناوین قدرتمند را همیشه به یاد داشته باشید.

  • نیاز کاربران را شناسایی کنید

حفظ مشتری از جذب او مهم تر است به نیاز کاربران اهمیت بدهید و گزینه های مورد نیاز را روی وب سایت موفق در دسترس او قرار دهید .

منوهای نامرتب , دسته بندی های نامشخص و… بیشتر از آنچه فکرکنید از ارزش کار شما می کاهد و مشتری را دلسرد میکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =