برند موفق در فضای آنلاین با ماجرای رو به پیشرفتش

کسب و کارهای اینترنتی
کسب و کارهای اینترنتی و آنچه درموردش باید بدانید
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
موفقیت در دیجیتال مارکتینگ و بازار کسب و کار آنلاین با بیان روشها
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷
نمایش همه

برند موفق در فضای آنلاین با ماجرای رو به پیشرفتش

برند موفق در فضای آنلاین

امروزه شرکت ها، باید فعالیت‌های مداوم در فضای آنلاین و به خصوص شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.
هرشل ساپلای کو (Herschel Supply Co) نام یک برند موفق در فضای آنلاین و خوش‌نام، بین‌المللی که رو به رشد در زمینه تولید پوشاک و به ویژه کیف و کوله پشتی است.

برند

شروع کار از ۲۰۰۹

این شرکت در سال ۲۰۰۹ توسط لیندون کورماک و برادرش جیمی شروع به کارکرد. برند موفق در فضای آنلاین «هرشل ساپلای کو» یا به اختصار «هرشل ساپلای»، نام خود را از شهر کوچکی به نام هرشل در یکی از ایالت‌های جنوبی کانادا اقتباس کرده است.

دفتر مرکزی این برند معروف در ونکوور است وعلاوه برآن یک دفتر طراحی هم در لس آنجلس دارد، و برند موفق در فضای آنلاین که محصولات آن به کشورهای زیادی صادر میشود.
مایکی اسکات (Mikey Scott) مدیر بازاریابی بین‌المللی این شرکت بازاریابی دیجیتالی موفق را وابسته به سه عنصر اصلی میداند.

فیس_بوک،_پینترست،_توییتر_و_تامبلر

محتواهای قابل یعنی چه؟

اشتراک‌ گذاری ، شخصی و از همه مهمتر، قابل قبول یعنی میزان باور پذیری آن از سوی مخاطب بالا باشد.
هرشل ساپلای در رسانه‌های اجتماعی بسیار فعال است و علاوه بر آن تولیدات خود را به شیوه‌های مختلفی تبلیغ و معرفی می‌کند .من جمله از نشریات مکتوب و دیجیتالی استفاده میکند و راه‌ اندازی کمپین‌های مختلف را دربرنامه کاری خود قرارداده است .
وب‌ سایت ، شبکه بین‌ المللی خرده‌ فروش‌ها و کانال فیس‌بوک، پینترست، توییتر و تامبلر درموفقیت این برند نقش اساسی داشته است .
برند مزبور همچنین همکاری های بسیار موفقی با تعداد زیادی از شرکت های بزرگ داشته است. ازجمله کوکاکولا ,دیزنی و Stussy، Liberty of London، Clarks Originals

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =