چطور کار می کنیم

مراحل زیادی در تولید محتوا وجود دارد که می توانید مشاهده کنید . ما مطمئنیم که بهترین خدمات را ارایه می دهیم .

 

1- بررسی کسب و کار

کسب و کارهای متفاوتی به ما مراجعه می کنند ، پس لازم است قبل از هر چیز از شرایط بازار ، موقعیت در بازار ، جامعه هدف ، تکنیک های فروش ، مزایای رقابتی ، موقعیت مشتری و استراتژی فروش آگاه شویم . این تحقیقات با راهنمایی های مشتری و اطلاعات در فضای اینترنت انجام می شود .

 

1- بررسی کسب و کار

کسب و کارهای متفاوتی به ما مراجعه می کنند ، پس لازم است قبل از هر چیز از شرایط بازار ، موقعیت در بازار ، جامعه هدف ، تکنیک های فروش ، مزایای رقابتی ، موقعیت مشتری و استراتژی فروش آگاه شویم . این تحقیقات با راهنمایی های مشتری و اطلاعات در فضای اینترنت انجام می شود .

 

2- جمع بندی اطلاعات و تحقیقات

پس از تحقیقات بعمل آمده در مرحله قبلی لازم است تا نتایج را به مشتری اعلام کنیم و اطلاعات را راستی آزمایی کنیم . با توجه به تحقیقاتی که می کنیم همچنان لازم است تا همه چیز با مشتری و صاحب کسب و کار چک شود . نتایج این اطلاعات به هدف گیری و ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین آن کسب و کار کمک شایانی می کند .

 

3- ایجاد هدف و کلمات کلیدی

می توان به جرات گفت هدف گیری جهت ایجاد یا توسعه کسب و کار مهمترین قسمت این مراحل است و دو مرحله قبلی زیر ساخت های لازم را جهت تحقق این امر مهیا می کند . البته این مرحله در شروع هر کسب و کار باید وجود داشته باشد اما جهت شفاف کردن یا همگام سازی با فضای آنلاین ، این موضوع پیگیری و تثبیت می شود تا بتوان حداکثر بهره وری را در تولید محتوا کسب کرد .

 

3- ایجاد هدف و کلمات کلیدی

می توان به جرات گفت هدف گیری جهت ایجاد یا توسعه کسب و کار مهمترین قسمت این مراحل است و دو مرحله قبلی زیر ساخت های لازم را جهت تحقق این امر مهیا می کند . البته این مرحله در شروع هر کسب و کار باید وجود داشته باشد اما جهت شفاف کردن یا همگام سازی با فضای آنلاین ، این موضوع پیگیری و تثبیت می شود تا بتوان حداکثر بهره وری را در تولید محتوا کسب کرد .

 

4- ایجاد مشخصات محتوا و برنامه انتشار

هر محتوا با توجه به کسب و کار باید شکل و ساختار مناسبی داشته باشد تا با جذب موثر مشتریان همراه باشد . به عنوان مثال محتوای مناسب جهت جامعه وکلا با محتوا مناسب جهت خانم های خانه دار کاملا متفاوت است . این تفاوت جدا از جنس محتوا حتی در نوع نگارش متن یا گرافیک نیز دیده می شود . پس از تشخیص ساختار محتوای مورد نظر ، جهت انتشار ان در وب سایت برنامه ریزی و زمان بندی می کنیم تا این وب سایت در نظر ربات های گوگل بسیار منظم و فعال به نظر برسد . این موضوع کمک زیادی در ارتقا امتیاز وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل دارد .

 

5- تولید و تایید محتوا

پس از چهار مرحله بررسی و تحقیق در مورد بازار کسب و کار مورد نظر، نوبت تولید محتوا می شود . تا این مرحله بیشتر مشخصات محتوای مورد نظر واضح شده است و پس از آن محتوای لازم تولید می شود و جهت تایید به مشتری ارسال می شود . در صورتی که مشتری محتوا را تایید کرد طبق برنامه ریزی انجام شده در مرحله قبل ثبت می شود . در صورتی که بنا به دلایلی مشتری از محتوا تولید شده رضایت نداشتند با تغییرات لازم رضایت مشتری کسب می شود .

 

5- تولید و تایید محتوا

پس از چهار مرحله بررسی و تحقیق در مورد بازار کسب و کار مورد نظر، نوبت تولید محتوا می شود . تا این مرحله بیشتر مشخصات محتوای مورد نظر واضح شده است و پس از آن محتوای لازم تولید می شود و جهت تایید به مشتری ارسال می شود . در صورتی که مشتری محتوا را تایید کرد طبق برنامه ریزی انجام شده در مرحله قبل ثبت می شود . در صورتی که بنا به دلایلی مشتری از محتوا تولید شده رضایت نداشتند با تغییرات لازم رضایت مشتری کسب می شود .

 

6- سئو و ثبت محتوا

مراحل زیادی طی شده است تا یک محتوا ساده اما بسیار دقیق و با ارزش تولید شود تنها جهت جذب مشتری و البته روبات های گوگل . بنابر این این پروسه به بهترین شکل تمام می شود . واضح است که محتوا با کلمات کلیدی در مرحله سه سئو شده و حداکثر تاثیر را در سئو سایت مشتری اعمال می کند . این محتوای یکتا ( از نظر گوگل ) با تکنیک ها مختلف سئو از جمله رعایت H ها ، لینک سازی ، رعایت حجم کلمات کلیدی ، تصاویر مرتبط و ..... تولید شده است و چیزی از قلم نمی افتد .

 

7- انتشار در شبکه های اجتماعی

تا این مرحله تولید محتوا تمام شده است و بقیه کارها را گوگل و کاربران اینترنت برای دیده شدن این محتوا انجام می دهند . اما ما توصیه می کنیم که با استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی کمک کنیم تا مشتریان ما در هر جایی که هستند به وب سایت شما مراجعه کنند و از این محتوا استفاده کنند و محتوای با ارزشی در شبکه های اجتماعی خود ثبت کنید .

 

7- انتشار در شبکه های اجتماعی

تا این مرحله تولید محتوا تمام شده است و بقیه کارها را گوگل و کاربران اینترنت برای دیده شدن این محتوا انجام می دهند . اما ما توصیه می کنیم که با استفاده از قدرت شبکه های اجتماعی کمک کنیم تا مشتریان ما در هر جایی که هستند به وب سایت شما مراجعه کنند و از این محتوا استفاده کنند و محتوای با ارزشی در شبکه های اجتماعی خود ثبت کنید .