چندین روش برندسازی برای ارتقا شرکت های کوچک

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند
نکاتی که قبل از طراحی سایت باید در نظر گرفته شوند
اسفند ۲۸, ۱۳۹۷
چندین راهکار برای موفق بودن یک فروشگاه اینترنتی
چندین راهکار برای موفق بودن یک فروشگاه اینترنتی
فروردین ۱۹, ۱۳۹۸
نمایش همه

چندین روش برندسازی برای ارتقا شرکت های کوچک

چندین روش برندسازی برای ارتقا شرکت های کوچک

بطور کلی روش برندسازی  در شرکت ها به بزرگی و کوچکی آنها ربطی نداشته و لازم هست که برندسازی  برای هر دو نوع شرکت با اهمیت در نظر گرفته شود. در واقع برند به نوعی هویت کسب و کار محسوب می شود.

در این مقاله ۱۰ روش برندسازی  برای کسب ‌و کارهای کوچک از دید دان ایزینگ از شرکت میس تری ارائه شده است.

 

۱-تعریف کردن یک برند برای خود

برای تعریف یک برند باید به خدمات و محصولات و جایی که در بازار دارند توجه کرده و همواره سعی کنین از دیگاه مشتری به مسائل نگاه کرده و نگرانی هایی که در هنگام خرید کردن را دارند درک کنید.

 

۲- در موقع برندسازی  خود را به جای مشتری قرار بدهید

هر کس برای خود یک شخصیت مستقل و یک سری باور و اعتقاد مشخص دارد که باعث عکس العمل های مختلف او در شرایط مختلف می شود نحوه ارتباط او با سایرین را مشخص می کند. از اینرو آشنایی با احساسات و عقاید دیگران در موضوع برندسازی  یک امر واجب به شمار می رود.

 

۳-مواردی که در کسب و کار شما دخیل هستند را پیدا کرده و هدف اصلی و باورهای خود را مرور کنید

براب برند سازی افراد مشهور در زمینه فعالیت خود را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن تمامی موارد یک جایگاه احساسی برای برند خود تعریف کرده و یک کاراکتر برای برندتان خلق کنید.

 

۴-هدف گذاری طولانی مدت برای ارتباط با مشتریان

در این مورد انتظار مشتریان را تا حدی که نمی توانید مسئولیت قبول کنید بالا نبرید تا بدقول نشوید. برای داشتن ارتباط طولانی صداقت داشته باشین تا مخاطبان به شما اعتماد کنند. همچنین همیشه اهداف کسب و کارتان را به خاطر آورده و سعی کنید تا به آن اهداف نزدیکتر شوید.

چندین روش برندسازی برای ارتقا شرکت های کوچک

۵- با مشتری های خود به صورت یکنواخت و با تن صدایی مصمم صحبت کنید تا هویت برندتان مستحکم شده و بتوانید سطح توقع مشتریان را کنترل کنید.

 

۶- از بیان مطالب تکراری برای مشتریان پرهیز کرده و هنگام ارائه محصول سعی کنید از پیام های کلیدی با ماهیت یکسان استفاده کنید.

 

۷- از برندهای معروف تقلید نکرده و در انتخاب برند از خود خلاقیت به خرج بدهید. این کار باعث جذب مشتریانی که به دنبال محصولات و خدمات با اصالت هستند، می شود.

 

۸- خلاقیت نشان داده و بر روی موضوعات اصرار کنید. اغلب برندهای خیلی معروف دارای قوانین دست و پاگیری می باشند که سبب نارضایتی مشتریان از عدم داشتن انعطاف می شود.

 

۹- به هنگام روبرو شدن با مخاطب از نام تجاری کسب و کارتان استفاده کرده و برای برند خود غرور داشته باشید.

 

۱۰- همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که چاپ لوگو بر روی تمامی محصولات و سری خدمات منسوخ شده و برندسازی  برای هر کسب و کار آینده ای جذاب را فراهم می کند. پس با اهمیت دادن به مخاطبین خود تمامی چالش ها و دغدغه ها را از میان بردارید که همین کار باعث کشف برند شما از سمت مخاطبانتان خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =